چگونه پاسخ سوالات خود را در مورد انجام معامله به صورت عملی پیدا کنم؟

وقتی در مورد شرایط معامله نظیر تفاوت حساب های مختلف بروکر، نحوه اعمال لوریج در حساب، مقدار کمیسیون در حساب و مواردی از این دست برای شما سوال پیش می آید در درجه اول به مطالب آموزشی در این زمینه مراجعه کنید. می توانید مطالب آموزشی ما را به صورت کامل در این لینک ببینید و استفاده کنید

سعی کنید از اطلاعاتی که ضمن این مطالعه یا دیدن ویدئوها به دست می آورید، یادداشت‌های خلاصه و کاربردی تهیه کنید. اگر هنوز مطلب کاملا برای شما مشخص نشده است، همان عنوان را در گوگل سرچ کنید و مطالعات گسترده تری انجام دهید و یاداداشت تهیه کنید. بعد از اینکه مطلب به صورت نظری در ذهن شما نقش بست، نوبت به تجربه عملی در این زمینه می‌رسد. به کرات در حساب دمو مطلب مورد نظرتون را تست کنید. نتایج را هم رصد کنید هم به صورت مکتوب ثبت کنید.

حالا می توانید با مقایسه آنچه که به صورت نظری از موارد آموزشی درک کردید و نتایج حاصل ازمعاملات خودتان، پاسخ بسیاری از سوالاتتون را به صورت اصولی و درست یاد بگیرید. این نوع یادگیری نسبت به اینکه صرفا فردی پاسخ سوال شما را بدهد نتایج کامل تر و ماندگار تری برای شما خواهد داشت.

توصیه: برای گرفتن نتایج درست تر و قابل فهم تر، سعی کنید هنگام تست یک مورد، مثلا لوریج، در تکرار معاملات ، بقیه عناصر آن معامله، مثل مارجین، حجم معامله، جفت ارز و … را ثابت نگه دارید و فقط عنصر لوریج را تغییر بدهید.

توصیه: در انجام آموزش های عملی عناصر تداوم، تکرار و نظم، از عموامل مفید در نتیجه گیری درست است. با یک یا دو بار تجربه، احتمالا نتایج درستی به دست نخواهید آورد. برای خودتان زمان مناسب، منظم و یا تعداد خاصی معامله مشخص کنید و مطابق برنامه ریزی درست، نتایج را ثبت و مقایسه کنید.


سوالات مرتبط